Nog een paar daagjes en dan op naar Uganda...... - Reisverslag uit Ewijk, Nederland van Angela Ooijen - WaarBenJij.nu Nog een paar daagjes en dan op naar Uganda...... - Reisverslag uit Ewijk, Nederland van Angela Ooijen - WaarBenJij.nu

Nog een paar daagjes en dan op naar Uganda......

Door: Angelavanooijen

Blijf op de hoogte en volg Angela

27 Februari 2012 | Nederland, Ewijk

Aanstaande zondagmorgen vlieg ik naar Uganda. Nu komt het heeeeeel dichtbij. Ik ben me al maanden aan het voorbereiden voor deze reis en nu is het bijna zover. Toch blijft het heel onwerkelijk.

Ik ben er (bijna) helemaal klaar voor. Alle vaccinaties heb ik binnen. Vooral de gele koorts vaccinatie heeft zich goed laten gelden. En niet te vergeten mijn hele medicijnvoorraad die met me mee gaat. Ik kan naast mezelf ook andere voorzien, geloof ik.
Woensdag en vrijdag nog naar school en dan de tentamens inleveren. Die moeten nog even afgemaakt worden.
En er moeten nog even een aantal koffers gevuld worden, maar ik heb nog even....

Dit weekend heb ik al veel mensen gedag gezegd voor een paar maandjes. Ik ben helemaal in het zonnetje gezet, super leuk!

Ik ga in Uganda in een weeshuis werken. Het lijkt me ontzettend leerzaam om daar te mogen werken. Ik ben benieuwd of mijn verwachting klopt met de werkelijkheid. Ik ga het meemaken.

Tot in Uganda!

Liefs Angela


  • 28 Februari 2012 - 07:14

    Maartje:

    He Angela,

    Heel veel plezier daar! Je gaat vast een hele bijzondere tijd tegemoet!
    Ik ga je berichten bijhouden, want ik ben erg benieuwd wat je allemaal mee gaat maken.
    Tot mails!!
    x Maartje

  • 28 Februari 2012 - 09:31

    Lex:

    Vergeet je zonnebrand niet!

  • 28 Februari 2012 - 14:50

    Wendy:

    Hoi Angela,

    Nog ff... oeh spannend!!
    Ik weet zeker dat je een geweldige tijd daar zult beleven en geef alle lieve baby`tjes bij Sanyu een hele dikke knuffel van mij!

    Genieten meis!

    liefs,
    Wendy

  • 28 Februari 2012 - 19:51

    Nancy:

    Lieve Angela,
    Even proberen hoe dit werkt hoor, dan kunnen we in ieder geval communiceren als je in Uganda bent.
    Het was fijn om je zondag nog even te zien.
    We wensen je veel plezier en succes met alles wat je mee gaat maken.
    Geniet ervan!
    Liefs van de brugmannetjes

  • 01 Maart 2012 - 15:52

    Linda:

    Hey angela,
    Ook ik ga je volgen hoor!
    Vind het helemaal super wat je gaat doen en ben erg benieuwd wat je allemaal gaat meemaken daar!
    Heeeeeeeel veel plezier daar.
    Groetjes Linda (b5, voor het geval je niet weet wie ook al weer ben!!!haha)

  • 02 Maart 2012 - 17:40

    Henrieke:

    Ha Angela,
    Het komt nu héél dichtbij!
    Ben benieuwd naar je ervaringen, ga het zeker volgen...
    Veel succes en plezier!!
    xxx Henrieke

  • 03 Maart 2012 - 14:10

    Marjo En Jos Rikken:

    He meid

    Machtig dat je zo een reis mag gaan maken. Geniet ervan en suc6 met alles wat op je pad komt.

    Groet

  • 04 Maart 2012 - 09:56

    Alice Derks:

    Ha Angela,

    Leuk, jouw eerste reisverslag is een feit!

    Heel veel geluk en plezier in Uganda. Ik ga je zeker volgen :-).

    De eerste week zal best wennen zijn, maar je gaat je vast snel thuis voelen.

    Groetjes,
    Alice

  • 04 Maart 2012 - 19:35

    Joyce:

    O Angela wat spannend allemaal. Maar ook ontzettend stoer. Een hele fijne reis en een fijne tijd daar. Groetjes joyce

  • 04 Maart 2012 - 20:00

    Esther Boland:

    Hoi Angela,
    En ben je al op plaats van bestemming? Goede reis gehad? We zijn benieuwd naar jouw verslagen! Fenne vond het wel heel Cool, toen ik vertelde wat je ging doen! ;) Heel veel plezier en geniet!!!Groetjes Esther en Henk

  • 05 Maart 2012 - 14:38

    Jeroen Schonhoven:

    VEEL PLEZIER!!!!! Geniet ervan!

  • 06 Maart 2012 - 20:15

    Marco:

    Hallo ang, ik wens je veel plezier en succes in de rimboe. We gaan je site in de gaten houden.

    Uit betrouwbare bron vernomen dat je binnen 2 weken al visite ontvangt. Lucky you. Nogmaals veel plezier gewenst en geniet van deze ervaring.

    Groetjes uit Elst

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ewijk

Ontwikkelingswerk

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2012

Back in Holland

22 April 2012

Uganda weetjes en nieuwtjes van Angie

13 April 2012

Korte update uit Uganda!

03 April 2012

K(r)amperen in Uganda

21 Maart 2012

Genieten....
Angela

Actief sinds 20 Dec. 2011
Verslag gelezen: 521
Totaal aantal bezoekers 21412

Voorgaande reizen:

04 Maart 2012 - 26 Mei 2012

Ontwikkelingswerk

Landen bezocht: